KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Monday, August 10, 2015

IMPIAN MENJADI KENYATAAN

Akhirnya pada 23 Mei 2015... dapat jugak gi ke cameron highland...dari start kahwin idam nak gi sini.. dah nak masuk anak ke 3 baru ler dpt... alhamdulillah sejak suami berpindah ke tempat baru.. kurang la skit sibuknya...then suami siap tanyer kawan azura rahman(kawan bee jugak) tentatif program dan hotel yang sesuai..(mesti la nak yang selsesa kan) akhirnya kami duduk di Hotel De' La Ferns, Cameron Highlands... kira ok la hotel nie.. tak la serabut ngat kat bandar.....

 senang parking kereta

 sampai je dlm bilik hotel... terus berebut nak duduk kat sofa

 lokasi pertama kami terjah
Big Red Strawberry Farm

 beratur nak beli makanan..

 Makanan dah ready

 Tempat yang mmg sgt nak pergi.. Meng'ombak rindu' la sgt...



 panaromic view
Hasil gambar dari anak teruna yang sgt kreatif

ni dulu cite buat permulaan k....#
nak sambung keje....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails