KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Tuesday, September 29, 2009

gambar raya 2009

inilah antara gambar yg menarik u di uploadkan.ada ag gambarnya tp mcm tak menarik sangat.alah sikit pun gambar jugak kan.u fiza mph,tatapla gambar kami ni.hehehe...

dalam bilik pun jadi.almari belakang adalah almari peninggalan arwah nenek.kami tidur di bilik dia kalu kami balik trganu..

aik?ada juga gambar si kenit ni.mana boleh tggal kan sayang.kata gambar raya.sy pun nk interframe jugak...(opps...tuala yg gantung kat belakang tu anggap aje props sampingan)
sepanjang raya kami byk menghabiskan masa di kedua2 kampung.mmg raya sakanla tahun ni.alhamdulillah rezeki dr Allah.dapat juga aku beraya di trganu setelah lama tak balik.walaupun kemeriahan beraya di trganu tidak seperti dulu,tp sekurang2nya aku masih mampu menyambut hari raya dgn sempurna....

hp baru

jeg..jeng...jeng..bukan hp baru aku.tp hp baru dak kecik ni.dia ni mmg suka bergayut.kalu jumpa hp je trus ckp 'wo..papa?...pastu ckp dlm bahasa diala..kenkadang tu nk gelak aku tgk dia ckp tipon sensorang siap gelak2 ag masa ckp tipon.dgn memek muka sekali.kata pak lang aku ni mesti ikut perangai mak ayah dia yg selalu bergayut.mmgla dh aku ngn sham selalu jauh..memang ah suka gayut.dah tu kalu ayah dia tipon dr jauh,mesti nk ckp ngn syira...x gitew?
ni lah hp baru dia.kaler biru lg.opah dia beli kat MYDIN MALL KT.khas u dia.manjala tu.ramai orng belikan barang u dia.alah,cucu sorang.....
wo..papa?hehehehe

ok?apa?nk sampai dh?yerla syira tggu ni.pat cket....


alah...apa?tak jadi dtg plak.kecoh ah ko ni.....ooooo ok....



kawan tak jadi dtg beraya lah tu.muka monyok jek....
p/s: tipon bunyi2 je.alah mcm kita kecik2 dulu pun dh ada kan?bezenya dulu saiz dia besar ckit.ada plak hp siap leh isi air ag wat bekal g sekolah.korang ingat tak?jgn buat2 tak ingat yek..





I NEED SOMETHING NEW....


next year umur aku dh masuk 26.hujung bulan 12 ni br masuk 25.mgkn bg setengah orang umur 25 masih muda.bg aku bila umur mencecah suku abad ni,aku memerlukan sesuatu dlm idup.satu perubahan.smpai sekarang aku masih 'blur' dlm menentukan matlamat aku.di saat ini aku begitu memerlukan pendapat orang sekeliling tak kira siapa sahaja.

apa yg perlu aku buat u tahun hadapan?adakah beli rumah?sambung belajar?(masalah pinjaman plak.kalu leh nk pinjam ngn MARA).target for second bby?(ok ker?)atau mencari kerja sambilan yg boleh dibuat di rumah.(itu impian.)

please..i need support.

I NEED SOMETHING NEW IN MY LIFE......

Friday, September 25, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

SELAMAT HARI RAYA DAN MAAF ZAHIR BATIN BUAT SEMUA FOLLOWERS,READERS N FRIENDS....MOGA SYAWAL KITA DIBERKATI.....

ikhlas dari kami BEE N SHAM

p/s: happy birthday buat suami yg tercinta..moga umurmu terus panjang dan diberkati.gambar ni diambil di kampung aku(trganu) sempena hari jadi sham..konon2la...

time ni time berdua jek.yerla sejak sham beli DSLR ni kami tak berkesempatan nk berphoto shoot berdua.asyik ngn syira je.haaa kali ni biar dia plak duk diam n kami plak yg bergambar.dah lama dh tak bergambar berdua.ada ag gambarnya tp biarla aku upload satu dulu..hehehehe....masa amik gmbar hanya dgn bantuan tripod,so keta yg lalu lalang asyik duk memandang aje..ah biarkan apa mereka nk kata..janji aku bahagia.hahahaha....

Wednesday, September 16, 2009

syirah di bendang

aku tak tau apa nama bendang ni.tp amik kat kuantan je...masa ni aku sibuk masak kat umah u buka pose.leh anak beranak ni p amik gambar tggal aku..patut ke?takpela layan jek..

aku tak suka tul pesen rambut dia ni


masa ni nmpak comel ckit n nampak mcm sporting je kan?mmgla sbb dia tgk lembu lalu...



apa?
lembu lg....
post paling comel aku rasa......

Thursday, September 10, 2009

nk wat camner ni?

pose dh hampir 3 minggu dh.berat badan tak turun gak.aduih...ingat bulan pose ni leh la nk turun berat badan....tak turun gak...aduih...camne ni....frustnyer....tahan ke perut aku kalu sahur mkn kurma jek?cubala dulu......
bahagian tangan dh rasa kurus,bahagian leher pun mkn jinjang tp apsal berat aku maintain jek tak turun ni........waaaaaaaaaaaa..................nk kata makan banyak,tak banyak pun rasanya....masa pg bazaar ramadhan sepanjang DUKE tak de pun bukan beli banyak pun.meh aku list apa aku beli di bazaar sepanjang DUKE takde...
day 1 (taman impian) : 
  air soya(sampai ari ni ada ag..hehehe.)
murtabak udang (bukan daging okeh)
nasi minyak(kongsi ngn insyirah tau)
ikan patin u sahur
kueh tepung pelita 3 biji
day 2 (IM 8)  : 
    nasi beriani taj(pun kongsi ngn insyirah)
lauk daging n kerabu mangga u sahur
karipap 5 biji
tepung pelita lg 3 biji
day 3  (IM 2)  :  
laksa penang
nasi air u insyirah
cream puff
tepung pelita lg?
day 4 (hari ni tak tau nk g mana)
laki aku balik ari ni..
banyak ke aku mkn?aku rasa bese je.lg banyak aku mkn di hari biasa.tp naper berat tak turun ni.waaaa......
p/s : tepung pelita kat bazaar IM 8 adalah terbest di antara ketiga2 bazaar.manis2 buah gitew.....cewah sempat ag wat review tuh.napa aku nampak kueh  tu aku tak leh lari dr tak beli yek.napa yek?tahun lepas tak mcm tu pun.habit br ker?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails