KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Tuesday, September 29, 2009

hp baru

jeg..jeng...jeng..bukan hp baru aku.tp hp baru dak kecik ni.dia ni mmg suka bergayut.kalu jumpa hp je trus ckp 'wo..papa?...pastu ckp dlm bahasa diala..kenkadang tu nk gelak aku tgk dia ckp tipon sensorang siap gelak2 ag masa ckp tipon.dgn memek muka sekali.kata pak lang aku ni mesti ikut perangai mak ayah dia yg selalu bergayut.mmgla dh aku ngn sham selalu jauh..memang ah suka gayut.dah tu kalu ayah dia tipon dr jauh,mesti nk ckp ngn syira...x gitew?
ni lah hp baru dia.kaler biru lg.opah dia beli kat MYDIN MALL KT.khas u dia.manjala tu.ramai orng belikan barang u dia.alah,cucu sorang.....
wo..papa?hehehehe

ok?apa?nk sampai dh?yerla syira tggu ni.pat cket....


alah...apa?tak jadi dtg plak.kecoh ah ko ni.....ooooo ok....



kawan tak jadi dtg beraya lah tu.muka monyok jek....
p/s: tipon bunyi2 je.alah mcm kita kecik2 dulu pun dh ada kan?bezenya dulu saiz dia besar ckit.ada plak hp siap leh isi air ag wat bekal g sekolah.korang ingat tak?jgn buat2 tak ingat yek..





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails