KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Tuesday, September 29, 2009

gambar raya 2009

inilah antara gambar yg menarik u di uploadkan.ada ag gambarnya tp mcm tak menarik sangat.alah sikit pun gambar jugak kan.u fiza mph,tatapla gambar kami ni.hehehe...

dalam bilik pun jadi.almari belakang adalah almari peninggalan arwah nenek.kami tidur di bilik dia kalu kami balik trganu..

aik?ada juga gambar si kenit ni.mana boleh tggal kan sayang.kata gambar raya.sy pun nk interframe jugak...(opps...tuala yg gantung kat belakang tu anggap aje props sampingan)
sepanjang raya kami byk menghabiskan masa di kedua2 kampung.mmg raya sakanla tahun ni.alhamdulillah rezeki dr Allah.dapat juga aku beraya di trganu setelah lama tak balik.walaupun kemeriahan beraya di trganu tidak seperti dulu,tp sekurang2nya aku masih mampu menyambut hari raya dgn sempurna....

1 comment:

  1. alolololo bahgia giles nmpk ..aku turut merasai nya ..cewah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails