KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Friday, April 6, 2012

amani dan damia....

cuti hujung minggu baru2 ni bee kena kursus dua hari tp kat ofis jer..kursus ni pun penting buat bee sbb boleh dijadikan bahan buat assignment. nk tak nak kena pg jugak. dhlah diwajibkan. risau jugak kalu tak pg tindakan displin dikenakan.
 tp yg gundah gulananya manalah aku nk letak budak kecik sorang ni..dua hari kot.
sib baiklah adik angkat kesayangan aku yg sorang ni sudi nk jaga amani. thanks dik...

amani selalu pagi2 akan buat perangai kalu bee minta tolong sape2 (mcm memember) u jagakan.mcm contoh kalu b kena pg exam ker,kelas ker...mula2 hantar mmg dia nangis.tp sekejap jer..

tp masa hantar kat fiza ni, pg2 dengan tak mandi lg ni..bee cuak jugak takut dia nangis sbb dia pun dh lama tak pg umah fiza...dulu masa fiza bujang rasanya amani ni lg sayang fiza dr bee kot...ngeh..ngeh...

tp sbb dh agak lama, risau tu ada jugak. tp mgkn sbb fiza smbut dengan anak dia si damia fareeda, amani tak nangis...amazing kjap aku...
'dlm hati ni mesti sbb ada damia ni...'
 
ni gambar yg fiza amik masa amani kat umah dia...see?rapat jer ngn adik dia tu..training yer sayang...tak lama lg awak nk dpt adik dh...lega dan sejuk hati mama tgk awak mcm ni....

tgk..happy nya dia ngn damia...tak nk naik keta ni sorang2..nk damia naik sekali...bee paling suka gambar ni...siap buat desktop picture lg...

biler balik rumah, amani dh tak sabar nk pg umah fiza lg keesokkan harinya sbb nak main n nak mandi ngn damia katanya....

ni lah adik den..fiza..dia ni lah adik, member bee kat kuantan ni yg memahami...love u ketat2lah...

tq very much sbb sudi jaga amani....jasamu ku kenang...

4 comments:

  1. keta tu...nk tompang blh? hihi...muat ke sarat nnti...

    ReplyDelete
  2. Lori xda ke.. sa nak join same... hehehe

    ReplyDelete
  3. lori xkuar lg kot rasanya....hehheeh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails