Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, January 22, 2010

masjid besi?

dgr citer orng panggil masjid ni masjid besi...memula terkejut gak?tp bila pg,patutla orng panggil masjid besi,upanya lebih 70-80 peratus masjid didirikan menggunakan besi...cuma lantai tu takla dr besi..walau mcm manapun masjid ni mempunyai view yg cukup indah...cuma aku tak tau motif utama pembinaan masjid ni u apa...beribadat atau u dijadikan tempat melawat(kenyataan panas ni )..sempat juga aku merasa solat jamak kat sini...nama sebenar masjid ialah MASJID SULTAN MIZAN (if im not mistaken la)


anak aku landing baik punyer...masa ni aku nampak betapa aku gemuknya..mgkn masa ni berat tgh 60kg...br pas mkn nasi beriyani..huhuh


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails