Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, January 22, 2010

bukit gambang resort on my bday

setelah sekian lama blog ku bersarang lagi...sungguh tak de mood u aku meng update apa yg patut..hari ni mgkn sampai seru agaknya..entry kali ni nk citer sket pasal anak aku g bukit gambang tanpa aku..huhuhuu(gua kena keja daa)tak sampai ati gua nk cuti..takpela..pg bukit gambang bebiler pun aku leh g(sekadar sedap kan ati)
anak aku pg ngn ayah dia n sedara mara dia..yerla cuti sekolah katakan..tggal seminggu ag nk bukak sekolah,jd diaorang bantai bercuti je la..saksikan anak aku menjadi model ayahnya sepanjang di bukit gambang..aku panggil model COMOT ALA-ALA PRINCESS gitew




dh mandi..makan time..lapo nyer anak aku..sian mama tak de yer..ku menumpang kasih orng yg sudi..

eh pyan ...ko pun ada sekali?kikiki

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails