Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, December 24, 2009

25

dalam beberapa minit lagi usiaku akan mencecah ke angka 25...yer..sudah suku abad usiaku...dalam 25 tahun hidupku di atas muka bumi ini..sudah byk yg aku lalui...pahit manis dan segalanya..terkadang seperti hidup aku seperti heroin sebuah cerita novel...terkadang seperti watak bodoh dalam komik..
dalam waktu begini...aku masih 'blur'u bercakap soal masa hadapan...mungkin bosan atau....entahla...sukar u aku ceritakan..
walaubagaimanapun aku tetap bersyukur atas nafas yg dikurniakanNya padaku...sesuatu yg amat penting..boleh kamu bayangkan hidup ini tanpa nafas?seringkali orang berkata aku tak boleh hidup tanpa cinta..tanpa cinta aku mati..tp bagaimana pula dengan nafas?
 


p/s : sudah bersawang blogku...kini aku kembali u menghiasi....huhuhu...gambar di atas tiada kaitan dengan hidup atau pun mati...dan tiada 'motif'

3 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails