Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, May 14, 2010

citer lama...

sepatutnya entry ni dh lama saya peram...br ari ni dapat di publishkan...temanya adalah acara makan-makan sempena budak-budak practical di tempat saya dh habis tempoh berkhidmat..acara ni dahulu mmg tak pnah dibuat oleh unit kami,tapi sejak pernah buat makan2 u fiza dulu(bdk practical kitaorang dulu) aka yuna,maka acara makan2 ini sudah seperti wajib u unit kami  u mengenang jasa mereka berbakti di unit kami..dan yg tempat makannya seolah2 mmg wajib di 'PIZZA HUT GIANT'
'huh,mcm tak de tempat lainkan?'
tapi dh permintaan kita ikutkan ajer...
kali ini meraikan mai,ika dan lani....

pizza yg di order hampir separuh sudah di makan..mmg mkn besar sungguh ari tu...
ika n lani...
lama tak mkn ni..mmg break diet saya kejap u ari tu..tp alhamdulillah mungkin sbb dh terbiasa mkn sket..perut saya seolah2 tak dpt menerima kuantiti makanan yg byk u hari itu..budak2 siap ckp lg..'ala kak bee,mknla lagi.bukan selalu'
me n mai...seorang yg begitu sopan dan lemah lembut orangnya..
lagi..LARGE HUT PLATTER.tp udang dan sotong sudah abis kami kerjakan...
kami...
mereka..
kami lagi...senyum mcm sama kan?
chocholate volvano..sgt sedap...pnh mkn ngn kak eta dulu,sampai piza tak abis mkn sbb desert ni sampai dulu sblm piza..

ucapan buat adik2 ku...moga berjaya di luar sana.korang mmg cool la sepanjang dengan aku..thank so much coz byk membantu dan ikut perangai aku ni yg kadang2 blur,cerewet n ntah apa2...heheheh

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails