Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, May 11, 2010

kesibukan melanda..

seperti mana tajuk di atas begitula yg berlaku ke atas diri saya sekarang ni...intake akan mendatang tak lama lagi maka saya harus menunaikan tanggungjawab sbg seorang pekerja agar segala2nya berjalan lancar..maka dengan itu saya tiada mood u berblog walaupun ada byk cerita u diceritakan...dgn citer kami kena kuarantin sbb amani 'INFLUENZA A' lagi,dgn citer hari ibu dan mcm2 citer lagi..entry ni pun berpeluh saya nk buat..(tipu...heheheh).doakan saya agar bisa melakukan kerja dgn baik..
keadaan tepi meja yg mmg bersepah namun gambar2 itu adalah inspirasi saya..owh dengan tisu2 yg saya sumbat dlm bakul DIY..
rindu sangat sama kamu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails