KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Sunday, May 8, 2011

ahad yg bosan

sepertimana tajuk di atas, mcm tu la apa yg sy nk citer..mmg bosan sesangat. rasa sunyi dan bermacam2 rasa ada....selalunya kalu ditinggalkan saya tak rasa sunyi dan bosan sgt. tp ntah kenapa, kali ni bosan dan sunyi tahap gaban. saya pandang muka amani, amani pandang muka saya. saya marah dia, dia nangis, sy cium dia, dia cium saya balik, sy puji dia , dia puji saya balik...mcm tu la...
moralnya...biler la dapat spend time lama sket dgn encik suami ni..asyik outstaion jer...nasib badanla kan????
dahla tak de kawan nk hanging out together...lg la bosan....

2 comments:

  1. nnt..hangout ngn i je..tp crkn i kje n rumh la..heeee

    ReplyDelete
  2. cmtu la aku rasa bee .. atlist ko paling tidak smggu sekali dpt la jumpa .. aku ? tak mudah kan // huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails