KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Sunday, May 15, 2011

pagi sabtu yang nyaman.........

pagi sabtu di hujung minggu, kami bangun seawal pukul 7.00 pagi..pg sarapan jap dekat taman shahzan. cadang nk pg kemira, tp papa amani takut tak sempat bcoz dia kena kerja lagi pagi tu..hmmm...kerja lagi...

lepas breakfast, hantar papa amani pg kerja lpas tu balik rumah. amani asyik menangis dlm kereta nk ikut papa pg kerja. yerla papa br balik dr sabah jumaat malam, sabtu pg dh kena kerja lg..mau nya amani tak nangis. amani ckp tak nk balik rumah. so sy bawak dia pg taman bandar main kat taman u hiburkan hati dia..seronok bukan main sampai tak nak balik...

pukul 8.00 pagi, sampai taman bandar...
main buaian
naik tangga nk main gelongsor yg bertutup...dia tak tau yg gelongsor tu tinggi..kuar jer dr gelongsor muka dh pucat..mungkin dia pk 'kenapa lama sgt nk sampai ke bawah ni'
hehehe..cuakla tu...dhla gelongsor berterowong, dia plak penakut...


tah knapala payah bebeno nk pandang kamera bila nk amik gambar...
mmg sgt happy pagi tu..badan pun rasa cergas jek..kalu ikut hati nk jugak saya exercise kat situ sbb byk kemudahan senaman yg disediakan..tp kang, duk bersenam, anak plak tah kemana2..bahaya tu..so ku pendamkan hasrat hati...

1 comment:

  1. ciannya amani main sorang2 .. mummy cepat2 bagi adik supaya amani x kesunyian lagi :)

    insyaallah amani akan paham nanti mcm mana kerja papa dia .. huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails