Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, April 29, 2009

benci tul arr...

aku ni dah lama tak update blog.tiba biler ada mood n kerja pun dh beransur sikit....time nk upload gambar mcm bagus jek.napa yek.dh aku tak de mood nk men 'upload' gambar ni.tak pe la lainkali jek.kim salam....
lg pun aku pun tak de citer sensasi.ada tu adala jugak before this but sume tu dh basi.ingat nk upload gambar parti liar yg kitaorg buat kat opis ari tu.gambar ari last dak2 practical yg berkhidmat di opis kami.happening giler la ari tu.minggu depan la kot upload.
aku ada benda nk citer pasal last week.last week syirah asyik nangis malam jek.aku pun tak tau apa yg dia nk.asal nk tidur jek wat perangai.masalahnya aku tak tau apa yg dia nk.kalu aku tau senang sikit aku nk kasi.ni aku kasi nenen tak nk...susu botol tak nak...tepuk punggung pun tak nak....runsing aku....penah satu malam aku duk ngn syira je mlm tu tanpa DUKE(DUKE pg outstation kat temerloh)dia bantai nangis jek.tido sekejap,bangun nangis..tido lg pastu bangun nangis lagi...aku dh tak tau nk wat per dh.sampai satu tahap aku akhirnya call DUKE suh balik.sbg semangat aku je..yerla saper tak tenteram kalu anak asyik nangis jek mlm tu.maka bergerak la DUKE dr temerloh balik semula ke kuantan.kul 12.00 mlm sampai umah.jdla walaupun aku tau DUKE pun tak leh wat apa.tp sekurang2nya aku ada pemberi semangat.teruk kan aku ni?sian laki aku.takpela bukan selalu.hehehehe.n then this week alhamdulillah syira beransur ok.dh tak nangis mlm dh.buat ibu2 jgn jd mcm aku.huahuahuaa....
manja tak hengat.....

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails