Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, November 18, 2009

SaMbUnG lg..Langkawi day 2 part 2

petang hari kedua lepas pg WILD LIFE PARK...kami menyantap u tghari di pekan kuah.sebelum tu sempat ag singgah di IDAMAN SURI.aku angkat satu set periuk n non stick pan jenama TEFLON yg berharga RM 75.murah tak?bg aku murah la...dgn adanya periuk tersebut,kerja2 memasak ku sungguh mudah n cepat sbb periuk n kuali tersebut menjadikan pemanasan menjadi sekata n itula membuatkan ia cepat n mudah masak.rupa masakn pun jd cantik...huhu..aku membebel di tengahari....

pas mkan lepak di dataran LANG ni.....dataran di mana KAREENA KAPOOR menjerit 'papa!! im in love' .dh tak ingat dh cite apa...tp yg pasti citer yg dia jd pelumba basikal masuk le tour d langkawi tu....

ala mama ni....asyik minta je air baby...abisla nanti..mama minum bukan sikit..banyak...
ni apsal muka camni ni....amani bak sini cover tu...ilang kang papa ko marah mama bukan marah ko....
model tembam.....
suka awan pada waktu gambar di ambil sbb masa tu awan tgh cantik...
nak ikut terbang sekali ke...cermin la diri tu sikit...helang sama helang...manusia biarla buat cara manusia...kuang3x.ngosek jew
terserlah tul la ketembamam aku nih...

cukupla kot setakat ni citer pasal Langkawi..kalu ada ag pun aku upload gambo time nk balik...tu pun kalu rajin la..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails