Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, April 8, 2010

baru nak update...

pagi sabtu lepas,aku menerima panggilan dr adik angkat aku yg dulu pnah practical kat tempat aku..alien nama dia..nama yg pelik tp orng nya tak pelik yer..dia dtg ke kuantan setelah sekian lama tak dtg pas abis study dulu..terharu gak sbb dia tipon aku ckp nk jumpa..jd ptg tu,pas asar aku ngn amani siap2 nk g ke teluk cempedak..on d way nk ke TC(nama singkatan u Teluk Cempedak),boleh tahanjugak songeh bdk kecik ni .

first,masa aku pg isi minyak,menangis nk turun pg kedai kat stesyen minyak tu,tp aku wat bodow je la..sbb tak nk ajar sgt asal jumpa kedai je nk kena beli something kat dia..nant naik minyak plak.bukan nk berkira ngn anak..tp kalu dh sampai mengganggu konsentrasi aku nk bwk keta,terpaksa la aku belok ke kiri u pg 7eleven.aku belok je kiri,trus diam.mcm tau je yg kita ni nk ke 7eleven.kat 7eleven dia grabla satu pek biskut cream-o.sampai je kat TC,susah tul cr parking,orng ramai tgk kat kitaorng ni yg dlm keta sbb amani duk atas riba aku sambil aku drive.agaknya mesti diaorng ckp dlm hati 'bahayala orang ni bwk anak dia mcm tu'
aku nk wat camne,kalu aku beli car seat u dia pun lum tentu dia nk duduk...
sampai kat TC,alien blm sampai lg..so kitaorng pun jenjalan la kat ekspo tepi pantai tu..n dia grab plak mainan kat bwh ni..

ni la dia ALIEN..dtg kuantan u promosi 'log in facebook dpt seratus'.yg kaler ijo tu la mainan yg dia grab..today is ur day..mama entertain kamu yer..
masa amani jalan nk g playground kat TC tu,adalah sorang makhluk ni pakai topeng muka penuh mcm dalam citer 'PUAKA TOPENG PUTIH' kat astro ria tu,(kalu ada yg tgkla)..asyik pandang je kat amani..riso nyer la aku..takut2 dia grab plak anak aku.aku pun tak tau ngaper jantung aku laju semacam..yerla pakai cam pembunuh bersiri plak..
ni namanya NENG,kawan pada ALIEN la..sgt cantik orngnya persis model..sepanjang di tepi pantai dia mmg suka bergambar..anak aku plak suka menyibuk..asal NENG posing dia datang..pastu action tunjuk kapal terbang loceng dia tu..
rambut amani sedikit serabai sbb dia takmo ikat rambut..

going back sbb nk maghrib dh..alien ajak pg minum tp terpaksa tolak sbb dh nk maghrib..suami pesan 'balik sebelum maghrib yer..'

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails