Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, April 20, 2010

birthday lagi...

sabtu lepas,jamuan hari jadi diadakan sekali lagi u amani dan abg sepupu dia si alif..walaupun hampir 2 bulan bday kedua budak2 ni dah lepas(amani bulan 2,alif awal bln 3) tapi sbb dah janji ngn si alif nk buat mkn kek oleh ibu dia,akhirnya sabtu br ni barula impian si alif tercapai tambahan plak celebrate ngan adik kesayangan dia si amani tu..mula2 citer dek ibu dia nk kek spongebob but at last biler nk pg beli kek,dia nk upin ipin plak..apalagi bukan hajat alif je tercapai,hajat amani nk kek upin ipin pun tercapai..eh?amani dh pandai berhajat ker?hmmmm...
juadah hari tu soto dan mee curry..yummy2...kek toksah cakapla...aku bantai segalanya..smlm ari isnin aku pose..


ni la kek upin ipin nya
sayangnya abang dia...
masa pasang lilin..tengok tu semua mulut menganga..sabo dik..sabo...nasib baik ibu tak menganga...hehehe
owh..dia dh pandai tiup lilin sekarang..tp tak leh lawan abg alif dia lagi la...smlm pg minum2 kat luar,kitaorang saje nyanyi lagu epy bday kat dia...n pastu dia tiup lilin walaupun lilin tu tak de kat depan mata..hahahah..ada improvementla berbanding masa bday dia dulu..langsung tak pandai nk tiup..muncung je lebih,nasib baik tak melecur bibir tu kena api lilin...
acara potong kek..byk gambo kena crop sbb akak ipar saya tak pakai tudung..aurat dia saya kena jaga kalu  tak saya dosa..(wah baiknya saya..)
ini kek kak long anak buah aku juga...umur 13 tahun..anak dara dah dia..celeb jugak dia punya n bday dia yg paling latest jatuh 14 april baru ni..tp budak dua orang tu plak yg over shadow...hhahahaha...
kek di atas sungguh sedap...yg pasti abg ipar aku tak tinggal sign nama dia atas kek anak dia..tgk betul2 huruf 'Z' atas kek tu..nama dia la tu..'Z' stand for 'ZAIRUM'.....


p/s :kualiti gambar amatla tak cantik ..malas nk tggu gambar dari D90..lambat...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails