KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Wednesday, April 14, 2010

for her..

mlm td masa agak byk terluang,sbb mlm td gosok baju awal..so,mlm td aku memulakan projek u hari bersejarah 'dia'.nak tau siapa nant aku bgth..nant tak surprise plak.aku dlm projek mau bikin doorgift u 'dia'..sekadar sumbangan kecil dr aku..dibawah antara material yg aku gunakan..


xtau apa nama kertas ni..tp harga agak murah..sesuai u orng yg berbudget ciput tapi selera besar..pilihan yg bijak..
asal dr gulungan seperti ini dan kita rungkaikan ia seperti gambar dia bawah..agak memakan masa tp sesuai u orang yg berjiwa seperti aku yg suka tgk tv..klu dulu tgk tv tangan tak berjalan,sekarang aku boleh buat 2 kerja dlm satu masa..agak terisi la sket dr tgk tv je semata2 tp takde hasil..yer tak?

dan ini ialah hasilnya,seperti bunjut kertas..apa kegunaanya?isila apa2 yg anda suka dan deko la dia ikur sekreatif anda...dan aku akan ikut cara aku...nantila dh siap aku bgth..

5 comments:

  1. adakah untuk saya ? oh x mungkin
    tuk adik angkatmu kan ..hik

    ReplyDelete
  2. akak kan dh kawen....heheheheh

    ReplyDelete
  3. mu bt gapo 2 kak...nk niago la 2..

    ReplyDelete
  4. boleh jugak...saper nk heloo je..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails