Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, September 23, 2010

reunion 2010

aidilfitri ke 3 bebaru ni saya dan geng2 SMCHWS (SEK MEN CHUNG HWA WEI SIN) telah mengadakan reunion u menyambut 10 tahun friendship kami...perjumpaan sepatutnya diadakan dengan lebih sempurna namun ada sedikit masalah maka perjumpaan itu diadakan seperti tahun2 seblmnya..(maknanya tak de kelainanla).cuma participate kali ni agak ramai....
masa zaman sekolah dahulu kami ditempatkan di kelas 4 SCIENCE 3(2001).kiranya antara budak melayu kat sekolah tu kami duk dlm kelas yg terpandaila..(science 1 dan science 2 dimonopoli oleh budak cina)
dalam kelas kami hanya ada 11 orang saje budak melayu..yang lain semua cina...
11 orang itu adalah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KAMI
gambar yg diambil 10 tahun yg lalu...
boleh cam tak saya yg mana satu?hehehehehe
dan ni gambar raya bebaru ni...selepas 10 tahun...byk perbezaan kan?
dari kiri :wan,aku,diana,fety,amizan dan fatiyah
gambar ni diana dh balik...sampai plak 2 sang lelaki dan perempuan ..

dari kiri :wan,aku lagi,fety,amizan,nani
belakang ;qadafi,azmir dan fatiyah
biler berjumpa kali ni aku sendiri membuat konklusi bahawa aku bersyukur melihat kehidupan aku dan kenkawan semuanya boleh dikatakan berjaya dan mempunyai pekerjaan yg best2...antara kami ada yg smbung degree dan ada yg dh  buat master...walaupun kami ni produk sekolah harian biasa,namun kami mampu berjaya..alhamdulillah..
4 dr kami dh mendirikan rumah tangga
2 lagi on d way
5 lagi masih single but not available

opps kalu nak tau kami sama batch ngn zizan RAJA LAWAK....cuma dia dulu aliran COMMERCE...

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails