KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Wednesday, September 29, 2010

28 sept 2010

dia  : hello...boleh saya bercakap dengan pn rabiatul adawiah?
aku : saya bercakap...
dia  : ok puan,saya dari GALAKSI PERMAI SDN BHD.nk bgth yg puan dh boleh amik kunci rumah.tp puan kena buat beberapa bayaran sebanyak RM .......  u bayaran cukai,air,interest bank n bla..bla..bla....
aku  : bla..bla...bla...(malas nk citer panjang)
dia   : bla..bla..bla..n bla..lg
aku  : ok terima kasih

hmmm...rumah dah siap.kunci dh boleh ambik...design dapur tak jumpa lg...susun atur rumah baru nnt pn aku masih blur lagi...mencari dan trus mencari..surfing dan trus surfing di internet u design.cat rumah?nk cat ke tak nak?kalut?mmg aku kalut..gembira dalam debaran...nk pindah rumah baru lah katakan..tp rumah kali ni adalah aset kami sekeluarga.aku sbg perempuan rumah nk yg terbaik buat rumah kami...kalu rumah sewa boleh la cincai je....

2 comments:

  1. congrate .. so silalah make up rumah anda cantik2 ok .. t i p melaeat .. bila nk pndah tu .

    ReplyDelete
  2. oh..ko dh bli umh ek..lm gk 2 nk dptkn rumh sndri hm..tahniah ok..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails