KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Wednesday, November 10, 2010

mungkin tangguh...

cadangan untuk berpindah ke rumah baru serasanya seperti kena tangguh dulu...kemungkinan sahaja...
cadangan asal nk pindah sblm raya haji,tp kata suami,selepas raya haji dia kena outstation selama 5 hari...
hmmm...saya pun berfikir2 risau jugak kalu saya dan anak sahaja yg duk kat rumah br tu 2 orang...jiran2 pun tak ramai lg..
lorong yg saya duduk tu tak silap saya br 2 keluarga...satu keluarga melayu..satu keluarga india.tu pun dia br basuh rumah dia smlm...pastu suami tanya;

'mcm mana?nk duk umah sewa dulu ker'
'nampak mcm ke arah itu.nak ke abg tipon tuan rumah lanjutkan sewa?'
'boleh jew...'
'apalah sgt kan abg rm 300 dgn nyawa saya dan anak....'
suami hanya tersenyum...

bg saya mungkin elok juga berpindah pada bulan 12...antara sbb2nya ialah:
- sempat beli peralatan dan perabot rumah yg lain dulu..
- jiran pun mungkin dh ramai sket walau pun tak ramai sgt..at least apa2 berlaku kita ada tempat u mengadu..
- suami mungkin tak kluar outstation byk sgt...kalu kuar pun,kalu jiran dh ramai,sedap sket..btul tak?

p/s : bilerla nk upload gambar rumah ni...

1 comment:

  1. xpe b make it slow .. tapi kalu pindah bulan bila pun kalu suami ttp kena outstation pun sama gak kan ..huhu

    hope tmpt rumah baru yu tu selamat ..

    kalu aku excited nak duk rumah sndri ..alahai bila la dpt nih ..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails