Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday, February 13, 2011

impian .....?

hmmmm....impian?
korang ada impian tak?
impian yg masih belum tercapai...
saya?
banyak....
antaranya ialah....
  • daki gunung kinabalu (impian ni tertanam masa di sekolah menengah lagi. tp sampai sekarang tak tercapai lg. hope dapat daki dgn suami sempena ulangtahun perkahwinan yg ke7... kalau pergi masa ulang tahun ke 10 takut saya dh tak larat...hehheeheh)
  • travel dgn suami whole Malaysia without car..mayb naik keretapi. br rasa mencabar. amik gambar di setiap sudut penjuru Malaysia, masuk kampung yg tersorok dan sebagainya. rasa semua jenis masakan yg ada di Malaysia. kemudian pengalamn yg ada upload dlm blog...
  • nk pg mekah..komfom teringin sgt nk pg. kalu dapat duk lama kan best...hope dpt pg waktu masih sihat dan muda. biler tua2 br pg takut jd beban pada orang lain yg kena papah saya or dukung ke kalu nk g tawaf dan sebagainya...( pergh jauhnya berangan)
  • punya perniagaan sendiri yg selalu tidak di support oleh suami..dia kata idea saya leh campak dalam tong sampah..tak pe kita tgk dan lihat nant...yg kena campak tu saya nk kutip balik supaya jd wangi.
  • nk jd kuat supaya apa yg saya nk tu saya dapat. sekali dh pilih jalan tu, tak leh berpatah balik dh. sbb tu jalan yg kita pilih. nk tak nk kena harung jugak. betul tak?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails