Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, July 23, 2009

FATHER'S DAY

Hehe... punyer la banyak keje nak buat sampai kan nak bercerita tentang father's day pun tak sempat²... so aku amik la peluang yang tak seberapa nie untuk mengaktifkan kembali blog aku.. sebenarnya banyak event aku nak cerita kat korang semua...tapi kene ikut step by step la... aku mulakan dulu ngan father's day... aku sekeluarga sambut kat secret recipe jer.. setiap tahun mmg sambut kat sini jer la.. bezanya kali ni.. syirah semakin membesar dan semakin pandai menyepahkan meja makan... kepada pekerja secret recipe.. aku mintak mahap bagi pihak syirah.. sebab syirah..korang kene keje lebih.
then sampai kat umah... aku ngan syirah pun bagi la hadiah... tak terkata betapa bestnya saat tu.. yelah... suami hargai hadiah yang aku beli...
nie la antara gambar yang dapat kami abadikan..

p/s: sedih... tak amik gambar hadiah dari aku untuk duke
berkongsi air ngan papa dier



saper yang terlebih over?hehe

muka puas hati

hadiah dari syirah untuk papa dier

p/s: kualiti gambar kurang memuaskan..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails