Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, July 30, 2009

tag from my sista

actually dah lama dh si fiza ni tag aku tp sbb bz je memanjang,jd aku terpaksa keep dulu tag ni
jd hari ini aku nk cuba menyelesaikan assignment yg diberi oleh adik aku ni dgn jayanya.....
soalan :
anda rasa anda hot?
aku akan rasa hot kalu aku mkn durian pastu pakai telekung nk g solat.mmg hot....tp aku rasa mgkn kalori ku terbakar dgn cara itu..hahaha
upload foto kegemaran anda
nanti aku upload yer.....
ngaper anda suka foto ni?
tak leh nk jwb ag.nantila...........
biler kali terakhir mkn pizza?
bulan lepas ngn my hubby n my little princess.aku order nasi u syira yg ada wing.coz aku yg nk mkn wing tu....syira plak leh kenyang mkn nasi dr mkn sup cendawan jek.....
lagu terakhir yg anda dgr?
lagu apa yek?lagu 'beat it' by MJ.i like...
apa yg anda buat selain menyelesaikan tag ni?
br pas buat resume setelah hampir 4 thn tak buat.hehe...
selain nama anda,anda suke dipanggil dgn nama apa?
syg dr suamiku,kak bee cayang dr adikku n of course MAMA dr anakku...mcm mana ye dia sekarang?miss u so much sayang.......
tag 6 orang lg
kak sri sayang
edlieza
my cousin husna
kak sue(kalu rajinla)
all my followers

dan u sesaper yg bc blog sy........
sekian tag dr sy.....terima kasih u fizazasmi kerana men tag sy.
dgn ucapan :tag la lg..hehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails