Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, July 27, 2009

HIDUPKU SUNYI TANPA DIA.........

hari ini hari pertamaku tanpa dia...malam td,malam pertamaku tanpa dia.bagaimana dia agaknya.mampukah dia tidur tanpa aku?rindu kah dia pada aku.menangis kah dia?mencarikah dia akan aku?salahkah aku in?bagaimanakah agaknya hari esok bagi aku dan dia?mampukah aku bertahan?akan bertambah elok kah keadaan dia tanpa aku di sisi?
dia....sesungguhnya dia adalah segala-galanya bagi aku.nyawa,jiwaku.segala yang kulakukan hanya untuk dia.
p/s : tolong layan je yek entry kali ni ye.aku tgh emo ni.hehehehe.sistem tak leh bukak jd masa yg ada aku wat jap entry ni.mmg aku tgh teringat kat dia pun.harap maaf kalu ada yg menyampah.tolong...................aku rindu.
ooooooooo............aku rindu................
katakan padanya aku rindu............................
oooooooooooo burung nyanyikanla......................
katakan padanya aku rindu....................
p/s : betul ke lirik lagu ni?sape pandai cuba teka lagu ni.hahahaha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails