KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Wednesday, June 1, 2011

hari yg slow

mmg sgt2 slow..bukan kereta yg slow tp bee yg slow..lambat sgt start enjin..kerja ada menanti tp yg urgent je siapkan dulu,..yg remeh semua di tepi...aduh..mmg slow..
minggu ni mak mertua datang rumah dengan abg ipar sekeluarga..tetiba bee jd menantu mithali buat sarapan tiap2 pagi..kalu tak, haram...
nak tau kenapa leh buat sarapan? sbb mlm2 bee tido awal, amani pun yg selama ni tido pkl 12 @ 1 pagi pun tetiba berubah jd tido awal..bee sgt2la suka...biler bee tido awal, bgn pagi tu kira cam dh cukupla tido..so sempatla bee buat sarapan...hehheheeh
knapa kitaorang boleh tido awal? sbb keluarga abg ipar ni jenis tido awal...so diaorang ada yg tido kat ruang tamu, so ttp lampu ruang tamu pun awal .jd kami pun tido awal la. selama ni kami tak dpt tido awal sbb kadang2 ada jer nk tgk citer tu la, surf tenet la bagai..amani plak dgn game la, kartun la. so bila diaorang ada, terhad la sket..
tp walau bagaimanapun bee suka dgn perubahan ini....dh lama tak tido awal. biler tido awal kita dpt rest yg secukupnya..betul tak?
smlm, balik kerja pun angkat tudung saji, dh tersedia lauk...so bee takyah masak...
amacam? bertuah tak den dpt biras yg memahami?hehheeh
ok cau cin cau... (gambar yg tiada kena mengena dgn entry kali ni)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails