KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Thursday, June 9, 2011

kluang, day 2

 hari kedua di Kluang, tak de apa yg menarik. subuh - subuh lagi suami dh pergi ke melaka meninggalkan saya di bilik. dia kesana sbb nk tangkap gambar kawan dia kawen. so pagi tu takde buat apa, sy bukak tingkap nk tgk suasana di luar..tak de lah indah mana pun. tp udara pagi tu sgt2 menyamankan.
 tgk bahagian atas bangunan ni, teringat citer 'SURAT UNTUK BULAN'..lakonan sazzy falak...hehehhee
 sblm nk check out..sepupu sy on d way nk dtg amik kat hotel..tak de transport la katakan. mlm ni bakal tido di homestay yg disewa oleh makcik...
sampai rumah dia, tolong apa yg patut. balik homestay, menyegarkan diri, pastu pg bandar kluang cr hadiah pengantin, pastu sempat rembat satu tudung syria...
ni la tudung yg sempat saya rembat kat Kluang.....member sebelah curi amik gambo..lawa jugak gambo yg di snap via blackberry ni..nk kena tukar pakai blackberry jugakla ni..hehheehhe..ngosekkk..

p/s : tekun tu buat kerja...
 
pas g bandar, singgah pg pasar malam, rembat piza plak...nk pilih pizza pun masalah..yerla byk sgt pilihan...
kalu korang, mesti pening kan nk pilih pizza yg mana kalu dh byk cenggini....
.

1 comment:

  1. uihhh kak..
    syufa tgk pic pizza tu je..
    hehehe.. :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails