KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Friday, August 26, 2011

review biskut raya

 mcm mana persipan raya korang tahun ni?biasa2, sederhana atau meriah?
bagi bee sekelurga, sambutan tahun ini sedikit meriah berbanding tahun lepas. baju raya tahun ni kami sedondon berbanding tahun lepas yg cam campur aduk sket. 
kalu bab kueh raya toksah cakapla.memang meriah giler dr tahun lepas. ntah knapa tahun ni bee seolah-olah dirasuk membeli kuih raya. main sedap jer order. last2 biler dh sedar, kira amount kuih raya, amek kau bee dh abiskan hampir rm 300 untuk kueh raya sahaja.
jom layan gambar kueh raya sket...
 
 semperit kat belakang dh abis separuh di makan oleh amani..u r kampung girl la sayang. biskut tradisonal jugak yg ko pilih...
 yg ni gift dr Shahputra. mmg tiap2 tahun Shahputra akan bg kueh raya u staff...
 isi dalam..belum mkn n tak tau apa rasa....tp selalunya jarang yg mengecewakan.
 maruku ni orang kasi. amani sorang jugak yg bantai..
 orang bagi lg..
 order. abis rm 128 u semua biskut ni sahaja..
dan lagi...

last sekali , kami ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada semua kenalan yang mengenali kami.. semoga syawal tahun ini memberi seribu makna kepada anda semua..

p/s : gambar raya tahun lepas masa celebrate di Terengganu. this year its gonna be Temerloh turn...


2 comments:

  1. selamat hari raya aidilfitri. lect shahputra ke ni?

    ReplyDelete
  2. eh, bukan lect. tp kerja bhgn management jer..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails