KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Tuesday, March 20, 2012

dunia tidak lagi aman....

yer setelah sekian lama tidak berblog, hari ni bee teringin nk berkongsi apa yg bee rasa...

baru2 ini kita dikejutkan dengan kehilangan adik dirang dan smlm keluar plak berita pelajar perempuan tingkatan 3 pula di culik di Taman Tas Kuantan....Kuantan beb Kuantan....bee dh riso giler...duk pk anak walaupun dia kat sekolah. dlm kepala ni dh set dh mmg tak nk la keluar pg jenjalan ngn amani kalu papa dia tak de...rasanya kalu bee keluar sorang2 pun kecut kot rasanya...
tp bee perlu tanamkan sikap tawakal dan percaya yang ALLAH sentiasa ada bersama kita...

ya ALLAH ya tuhanku...selamatkan dan peliharakanlah aku sekeluarga daripada gangguan manusia yang tidak berhati perut dan kejam...amin.


semoga adik fatihah segera dijumpai dalam keadaan selamat....amin..marilah kita sama2 berdoa.


sumber gambar : facebook

2 comments:

  1. mesti kak bee dah tau kn pasal bdk ni.menipu je sbnrnye..apa la nk jd..smata2 nak duduk dgn boyfren..xsian kat family

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu ika..kita kat sini bukan main risau dkt dia..tp tulah masalah dia kita tak tahu..mgkn ada sebab knapa dia ambil tindakan mcm tu..kan?mula2 dgr pasal dia tipu, angin jugak...hehhehe

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails