KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Friday, March 23, 2012

mood exam

hari ni, esok dan lusa bee amik exam....sem ni rasa sedikit terumbang ambing. maklumlah sblm ni kami dpt cuti semester selama 3 bulan..lama tu..biler dh naik sem, nak ubah balik jadual jd student balik dh jd tunggang langgang. yerlah dh best cuti lama kan?
kelas plak selalu ponteng sbb payah nk cr pengasuh anak during hari sabtu...papa amani selalu kerja hujung minggu. tu yg payah sket tu..lglah bertambah terumbang ambing nya...
td jawab paper ntah apa2..hope apa yg bee tembak tu, betullah..
tawakal pada Allah jer ni.heheheh
belajar sambil mengandung ni pun kena jaga dr stress..kalu tak sian plak kat bby kan?
alhamdulillah mabuk pun dh tak de so bee sedikit bertenaga dr sebelum ni. alhamdulillah.
mohon korang doakan kejayaan bee yer...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails