KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Thursday, May 10, 2012

1 Mei @ Kuala Gandah


cuti 1 Mei bebaru ni kami berkunjung ke Kuala Gandah, dekat Lanchang. dh lama husband nk g situ. kebetulan balik dr KL, kitaorang singgah. kat situ mmg popular dengan tempat pembiakan gajah.           





muka budak excited nk tgk gajah...

ni tempat aktiviti nk mandi bersama gajah. aktiviti dia petang sket. kami sampai hari tu dalam tengahari...
 ni lah sungai tempat nk mandi nya...
sampai terangkat kaki cium papa dia....hehhee


 kat belakang tu anak gajah..kita boleh bg dia mkn. beli pisang or kacang, n bg dia makan...RM 3.00 jer makanan dia.
bee beli pisang sbb besar..nk beli kacang bee takut. sbb kacang kecik..kang dia sedut plak tangan bee..heheheh
sementara nk tggu show gajah pukul 2, kita orang bergambar jap kat taman dia...panas sungguh masa ni...wrong time lah dtg....bangku tu panas sebenarnya..sbb tu bee riba amani sbb dia tak nk duk atas bangku tu.
kami.....
sempat plak petik bung atahi ayam kat situ....
kita orang dh sampai kat sini..korang bila lg?
tulang dan tengkorak gajah turut dipamerkan..tayangan video pun ada....
show gajah,..biasa2 jer lah bg bee....
amani tak brani nk pg dekat..dia takut...pas show kami balik sbb tak tahan panas n perut lapar. tak tggu pun aktiviti mandi bersama gajah..
masuk sini free jer. melainkan kalu korang nak menunggang n mandi dengan gajah, yg tu kena bayar....tp bee tak sure brapa ringgit.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails