KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Monday, May 21, 2012

suratan atau kebetulan?

minggu lepas belikan amani puzzle abjad dan nombor ni kat pasal malam. dari dia pilih yang mainan yang bukan-bukan, baik amik mainan yang ada unsur learning sket kan?
 so dia duklah main cantum2 benda alah ni ikut suka dia jer..lagipun dia bukannya pandai mengeja sangat. kenal ABC tu pandailah. tp tup2 pnadangan mata bee terarah pada satu ayat yang dia cantumkan dari puzzle tu..
nak tahu apa dia?






ambik kau....hahahaha..terkejut kejap..tp tak salahkan dia. sbb warna2 dekat abjad tu yang memainkan peranan kan?

2 comments:

  1. btul2..
    maybe amani cantum ikut kaler..

    ReplyDelete
  2. hehehe amani sgt nakal..die cantuk mngikut warna tuu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails