KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Thursday, July 12, 2012

berangan

tiba-tiba tengahri buta mcm ni berangan nk buat pregancy photoshoot....
uuh...tercapaikah angan2 ku...masa pun dh tak lama...
nanti nk pose..pastu raya....
hmmmm....
akan jd kenyataan atau hanya angan2...

7 comments:

  1. insyaallah.. nak seribu daya bee.. chaiyook...

    ReplyDelete
  2. nak tu mmglah nak..tp ada ker orang yg nak menangkap gambar den ni ha...hahahahahah...

    ReplyDelete
  3. Upah aje.... uSHi pun ada buat Bee. Suka sangat... ambik gambar kat Pullman + kat rumah sbb masa kat Pullman tu hubby xmau bergambar sangat. So.. kat rumah posing sorang2. Nasib photographer tu member aje. kalau Bee nak, boleh rekemenkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah ushi..ingat nk minta tolong kawan hubby..tp tak tahu lah biler..nk kena tgk masa dia jugak...

      Delete
  4. nnti ade plan nak buat jgk.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah..puan nunu dh preganant yer...tahniah...

      Delete
  5. buat la.. nanti ada kenangan.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails