KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Friday, February 8, 2013

iskandar dah 5 bulan

bulan ni alhamdulillah iskandar dh pun lima bulan. sekejap jer masa berlalu.
dlm tempoh lima bulan ni, iskandar pnah kena bronkitis, demam dua kali, batuk dan selsema pn dua kali. ni pun dia baru baik dr batuk dan selsema. nak buat mcm mana. musim skang tgh hangat dgn penyakit2 seperti itu..hishh..risau mama..
br ni pg inject lima bulan...mcm2 ubat kami mintak. prepare takut lpas ni dtg lg penyakit2 tersebut. heheheh...
iskandar mmg sensitif dgn cuaca sejuk. dia mudah kena selsema. biler dh kena selsema, jdlah batuk pastu demam...
 ni masa kena bronkitis hari tu. kena admitted wad. ni pun balik umah jap. masa ni iskandar 3 bulan.
 tangan pun masih berbalut. pakai stokin sbb nak elak drpd tiub tu tercabut ke apa ker...sbb tgn dia kecik...
 ni nk keluar wad dh. duk smlm jer sbb iskandar asyik nangis jer duk hospital. beselah. hospital kan. dia tak serasi agaknya..phm2 jerlah kalu budak ngn hospital ni. mcm2 benda leh nampak...
 ni dh beransur sihat...nk kena inject ni jap lg...5 months...






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails