KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Friday, August 6, 2010

Terima Dengan Ikhlas

mesti korang pelik ngan tajuk di atas tu kan... aku nak bercerita serba sedikit cerita sedih pada kengkawan yang tak tau lagi perihal yang berlaku pada aku bebaru nie...actually benda ni dh lama nk update tp sbb kesibukan melanda...aku peramkan dulu cite dan gambar...
camner nak tulis yek...asal nak taip jer.. jiwa aku terus sebak... tapi aku redha atas apa yang berlaku ke atas aku. aku yakin ALLAH maha berkuasa dan Maha mengetahui.. bebaru nie aku keguguran setelah aku "bersama" dengan kandungan selama 2 setengah bulan..pasti ada hikmah disebalik itu semua...
kat bawah nie aku masukkan gambar masa aku di hantar oleh suami di hospital HTAA dan ucapkan terima kasih pada semua staf wad teratai 2c.
meh aku citer sket....
detik pkl 8mlm 21 julai 2010,aku keguguran...mmg sepatutnya aku kena melakukan DNC (orng kita ckp 'cuci')sblm itu tp lum sempat cuci dia dh gugur dulu...kata doktor ini disebabkan janin ku tidak sihat dan tidak berkembang seperti sepatutnya....dan aku trima dgn redho...lihatla gambo2 sepanjang aku di hospital.....

masa tggu nk buat rawatan...malu giler time ni...tgh bleeding dgn teruknya...
mcm bese..masuk spital mesti dpt ni...

keesokan harinya pas everything dh settle...tgh mengadu hal dgn makcik...muka cam pas nangis...orang sakitla katakan...
huhuuhuhuh


makanan pada tghari..aku bantai jek semua kecuali betik...
aik?bleh senyum plak..suka dpt mkn..mlm sblm tu langsung tak lalu nak makan...pas mkn trus keluar wad...

p/s:buat bos2 saya,ampun dn maaf dipinta kerana kehadiran di bukan julai saya tidak memuaskan..byk dpt MC...dgn mcm2 kesulitan yg berlaku...masa amik attendance sheet dr pihak HR bebaru ni...kehadiran hanya beberapa hari sahaja..catat sejarah tu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails