Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, August 25, 2010

bujang session with IBU....

isnin lepas,amik ibu kat umah dia n bawak dia tidur kat umah saya...acara biasa kalu suami tak de kat umah...dh musim antar kuih raya sekarang jadi suami saya dh mula trn padang...keluar bertugas ahad lepas dan akan balik pada esok hari,KHAMIS.ari isnin baru ni (13 ramadhan),bawak IBU dan AMANI pg mkn lepas berbuka..owh saya kurang suker berbuka kat luar melainkan kalu dh ada orang tolong bookingkan tempat awal2...heheheh...sbbnya kalu nk pg berbuka kat luar saya tak suka atas sbb2 tertentu.
antaranya:
- tak suka sbb crowded
- kena dtg awal pesan makanan...pastu kena tggu lama plak mengadap makanan tu sampai sejuk..melainkan kalu jumpa kawan lama, saya boleh excuse sbb sementara menunggu mesti banyak mende nk borak....
- tak leh nk lepak lelama sbb pastu kena pg cr surau plak...melainkan berbuka kat tempat yg ada surau saya suka....
sbb tu kenkadang saya berbuka di rumah dahulu pastu baru kuar pg makan...masa tu orang pun dh tak ramai...
okla berbalik pada citer td..saya nak smbung balik....malam tu kami pg melantak di COFFEE STREET..kata IBU,chicken grilled dia best...

saya ni bukanla berlagak bujang sgt sbb ada budak kecik yg chomel ni....dia ni pun kwn saya jugak....
makanan dh sampai...AMANI pilih nasi lemak dan saya FISH N CHIPS..sgt sedap...
saya punyer...
makan tak ingat dunia..pastu tak abis...
dh boring makan,tangkap gambo plak...pg tangkap tangan IBU sajer tu naper?muka nya mana sayang?
tangkap gambar ngn IBU plak...siap buat aksi tido lg..tak tahan....

eh?mana gambar chicken grilled IBU...rupanya IBU terlupa nak order..punyerla tggu lama....

IBU : akak.akak ada dgr saya order chicken grilled tak?
SAYA :  entah.ko order ker tak?
IBU : saya pun tak tau kak...rasa mcm tak..
SAYA : ko order air dulu ker atau ko order food dulu..klu food dulu,maknanya ko orderla tu sbb air ko dh sampai..
IBU : saya rasa saya tak order la kak...


melopong ibu malam tu....mkn jek fish n chip n nasi lemak amani...sian IBU... 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails