KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Thursday, December 23, 2010

21 DISEMBER 2010

 gambar kawen 24 /12/2006


 selepas 4 tahun...

21 Disember adalah anniversary kami..dan tahun ni masukla 4 tahun kami melayari alam rumah tangga..cewah..ayat...
sayang sekali thun ini suami tiada di sisi kerana outstation..maka celebrating anniverary di tangguhkan..yer ker?ke aku je yg perasan?
tp ada kejutan dr en suami walau pun dia tak de...sejambak bunga telah diletak kan atas kerusi meja saya sampai saya pun tak prasan.nasib baikla tak terduduk lg..kalu dh duduk mahu saya menangis tgk bunga tu kemek...nasib baikla kakak yg duk kat belakang meja saya tu sengih2 kambing...pelik jugak ngaper dia sengih...kebetulan saya br balik dr surau..yerla riso gak kot ngaper dia sengih2..sbb sengih dia lain mcm..takutla kot saya pakai tudung senget ker..baju tak butang ker..apa ker..rupanya biler tarik kerusi,terkejut saya tgk ada bunga..tgk kad..sahla dr suami tercinta...

buat mr sharuddin..terima kasih sbb sayang saya dan terima kasih sbb terima saya seadanya..love u always....


tak boleh lupa rasa kek ini..sgt sedap..
anugerah yg tidak ternilai...we love u sayang

4 comments:

  1. happy anniveseri dear .. so suwit ..
    amani juga makin cute dah bsr ni ..

    eh b btw gmbr kawn ko yang kat pelamin baju purple tu sebelah ko tu sape nama dia ek ? aku rasa ms kolej dulul aku admire dia kot .. ek hahahha

    ReplyDelete
  2. eppy anibersary bee .. semoga kekal sehingga ke hujung nyawa .. dan berbahagia selalu bersama suami tersayang :))

    ReplyDelete
  3. alahai beee... tersgt laa kiut miut si Amani posing cenggitu.. ekeke..

    ReplyDelete
  4. kak sri: nama dia cik risk..dh kawen dah dia..keja kat ump skang...dia pun photographer terhebat gak tu...

    kak ieda:tq banyak2

    kak zura : ada lg posing yg lain kak zura..nk tggu upload jek..hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails