Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, December 24, 2010

cerita sket umah baru bhgn 2

 gambar dapur masa mula2 dapat kunci

 blm abis lg mood rumah baru selagi tak masuk...ahad ni hopefully dapat masuk totally...ni nak citer sket pasal progress kabinet dapur...cepat gak siapnya..sesiapa yg berminat boleh hubungi saya yer...s(sempat ag nk promote)

 selepas dipasanag 'table top'..n selepas di cuci dapurnya
 masa nk pasang...(bukan pasang sendiri yer)

 siap....



konsep table top kaler itam adalah pilihan saya..tp u kabinet, pilihan tokei kabinet tu sendiri..katanya putih nampak moden sket...
saya suka sgt2..tak sangka dapat gak pasang kabinet..walhal kabinet adalah barang yg terakhir yg akan saya 'upload' dlm umah saya (itu pun kalu ada duit)..tp alhamdulillah rezeki itu ada......

nota : table top bukan tokei kabinet yg buat...abg ipar saya..nak jimat kosla katakan...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails