Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, December 30, 2010

seronok...sangat seronok...

besok PM istihar public holiday..meraikan kemenangan Malaysia menjuarai piala SUZUKI...di kepala sudah terbayang bantal,selimut dan tilam yg bakal menemani saya esok pagi.sekarang musim hujan,seronok nya dapat dibuai mimpi dlm udara sejuk begitu...
bgn pagi,start misi yg tertangguh..mengemas baki2 yg ada supaya nampak lg clear rumah baru.(owh ye ahad baru ni kami berjaya memindah diri dan barang2 kami ke rumah baru)
lepas tu nk ajak pg jenjalan nk cari kabinet TV baru kerana selama ni kami tak pnah ada kabinet TV (huh haru..)
then nk pg beli baju murah2 kat ECM...
nk citer lagi ni...2 hari lepas tlefon cousin d TRGanu,dia ckp surat dr MARA ada smpai.dia ckp nama saya dh di black list...huaaaaaaaaaaa....lagi haru...huhuhuhuu
moral of the story..biler dh dpat jadual bayaran,kalu tak pandai mcm mana nk buat payment,sila la tanya orang yg berpengalaman (ni kes aku dulu)...sbb tu ianya jd byk tertangguh sbb byk thn tak bayar...sbb?
confuse nk byar mcm mana n pakai no akaun apa.....
hahahahahahah..kita ketawakan dia....
hahahahahaahah





2 comments:

  1. yeke bee.. cnfrm blacklist ..aku pun sama la tu ..adoi ..cmne nak check ek

    ReplyDelete
  2. akak masuk laman web MARA...daftar o9 lepas tu cek baki....tp rasanya kalu nk tau blacklist atau tak,dia bg surat....kalu tak de lg surat,blm lg la tu..tp kena cepat2 bayar la..kang jd cam sy...no more myanmar....tak leh ke luar negeri dh saya..huuuu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails