Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, December 16, 2010

malam dinner glam n glitz shahputra

 sedikit waktu yang ada saya luangkan u mengupload gambar dinner minggu lepas...orang lain dh lama dh upload..tp saya baru nk mula..tak pela janji ada...dinner happened last week....adalah sedikit gambar2 dr kamera kak eta yg boleh saya abadikan di sini...
 saya dan en suami..malam tu special dia pakai baju..untuk saya katanya...
 saya ni photoshoot backdrop...sedikit terkilan kerana en suami tak izinkan saya pakai lens...takpe..kena jadi isteri yang taat...hehehehe
 kak eta..kak jijah(maiden of the night) n  me
 me with kak su @ red carpet
 me with kak zura...
my special pose i think...huhuu perasan...
 
 with my ex department  boss...abg remie...

event sangat happening..saya dan en suami dapat cabutan bertuah..dua2 u amani...moga tahun depan event mc ni dapat dibuat lagi...

p/s : credit n thanks to kak eta kerana make up saya malam tu n captured gambar2 saya...

1 comment:

  1. k. bee cantekkk...!!
    ayu je tengok...
    hehe..
    k.bee da tuka department mane?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails