KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Saturday, March 12, 2011

cerita hari ini...

sabtu....
masukla hari ketiga kami duk berdua je sbb papa amani outstation ke kl..
smlm kami tidur awal, dalam pkl 11 gtew.bgn pun lewat..adus..mentang2la skang asyik ujan jek, tido pun sodap.
hari ni masak sup ayam jek. yerla duduk berdua je kan?
ptg saya masak kuih ala2 kek batik.tp bukan kek batik. actuallly resipi keluarga tu kami panggil 'bepang coklat'. saya pun tak tau knapa pnggil dgn nama tu...
so maghrib td amani mula start rasa kuih tu...
ni antara perbualan si ibu dgn anak...
mama : amani, pg la mkn kat depan tu.
amani : tak nak la.nk mkn kat dapur ni. (sambil tarik kerusi makan n duduk)
mama : ok. sedap tak mama masak?
amani : sedap...
mama : pandai tak mama masak?
amani : pandai. amani pun pandai masak.
mama : ye ker? dh tu masakla untuk mama sekali.
amani : amani tak sampai.....
boleh alasan gtew? maksudnya dia tak sampai nk capai dapur tu...hehehehhe

2 comments:

  1. hehe.. jumpe abg sham kt Matta Fair td k.bee...
    :)

    ReplyDelete
  2. bole mask tuk aunty queen skali....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails