KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Wednesday, December 14, 2011

citer basi

yer..mmg citer basi..citer bulan lepas kot rasanya...korang mesti pelik kan knapa bee selalu lewat post citer yg sepatutnya bee citer dr dulu...sbb kebanyakan  gambar byk dlm hp suami..so selalu lupa nk transfer dlm pc..lain la kalu hp kita sendiri kan...ada jugak bee capture pakai hp sendiri, tp lg byk pakai hp suami...

aduh...lambatnya nk rembat samsung galaxy SII  ni...tgh kumpul duit beb...cukup jer, trus rembat satu..silap2 hari SAMSUNG GALAXY NOTE..hhahahaah.....

ok..ni nak citer kes amani la ni..perasan tak gamabar yg bee post masa amani nk pg tadika dia ari tu, korang perasan tak yg dia dh rambut pendek?..huhuhh....
kisahnya pada satu malam....jeng..jeng..jeng....
amani duk dalam bilik senyap jer...kejap2 dia kuar pg dapur. bee duk kat depan lipat baju...
then, tiba2 dia dtg dengan bangganya bgth,
'mama...amani potong rambut...cantik tak?"
bee terdiam dh tahu nk cakap apa....kecewa...marah, klakar, nk ketawa, semua ada...
kecewa sbb : rambut panjang dia dh jd compang camping...(musnah impian mama nk kekalkan dia dengan imej rambut panjang)

marah sbb : mana dia jumpa gunting..mcm mana dia boleh terfikir nk gunting rambut.

nak ketawa sbb : amani punyalah bangga dapat potong rambut sendiri...hahahahah



ini lah hasil potongan dia..yg tak tahan mcm mana tgn dia tu boleh sampai gunting rambut kat bahagian belakang tu...ish.ish..ish...
 
dr pandangan tepi


 ini selepas di 'alter' kat kedai...
 isap jari tetap menjadi kegemaranku...
 nasib baik comel....
 hari beikutnya masa nk pg sekolah....tetiba plak buang tebiat nak pakai kasut lama....
 kasut raya tahun 2010..dh pudar warnanya..tp amani masih nak pakai....sila lihat gambar kat bawah..
kontra tak? heheheheh..gambar kasut ni pd tahun lepas. sajer nk buat comparison...buruk bebeno dh kasut dia skang..pudar..
kesan selalu basuh..kasut ni turun kaler..jadilah mcm tu...huhuhu
 walau mcm mana pun mama tetap rindu rambut kamu yg dulu...isk..isk..isk..cedih...

amani ngn member baik waktu bersantai dlm keta...masa ni on d way nk pg melaka...

p/s : lately kuantan selalu hujan..doakan penduduk kuantan selamat dr segala musibah yer...

3 comments:

  1. lor kesah. bertuah nya budak. dah bsr cmtu la bee. tp rambut pendek ttp comel. kau nmpk tembam skit la bee. sama la kita eh. heheheh

    ReplyDelete
  2. Xpe la mama.... rambut pendek pun Amani tetap comel. Mana tau it ubakat terpendam Amani. hehehe...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails