KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Sunday, December 18, 2011

musim hujan..

kuantan sekarang ni asyik hujan jer menjelang hujung minggu...kadang2 nk keluar ke bandar pun terhad. smlm sabtu hujan jugak..tp sedikit okla...ni nk citer aktiviti minggu lepas. hujan sabtu dan ahad. hari sabtu lepak rumah jer sbb papa amani outstation. hari ahad, pagi2 lagi amani dah tanya..

' mama, hari ni kita tak pg mana2 ker?
'amani nk pg mana?"
'jalan2 la....'

lepas zohor keluar ke bandar walau hujan...demi mengisi kebosanan si anak......


fesyen musim hujan....hehehehe
mcm nk ke pantai jer amani...

tup..tup, hujan-hujan ada hati pg melantak tutti frutti....hehehhe....dapat jugak akhirnya...kebetulan tutti frutti bukak cawangan baru kat IM 8, so pd hari kami pergi tu masih ada promosi 10 % kot tak silap...dapatlah harga RM 11++...bee pun terkejut. murahla plak.dh la bekas besar...
nampak tak tu kuantan hujan lebat? ni minggu lepas tau.  jalan pun jem...kami dr nk pg ECM, tak jadi pg plak MEGAMALL. jem jugak, kitaorang pg KUANTAN PARADE...ramai jugak orang last2 kami balik..hahahahah..sian amani pakai lawa2, pg tutti frutti jer....

1 comment:

  1. sini, ganu pun hujan gak..
    sgt terhad nk bawak anak gi jenjalan..
    sy kl ujan bw my alya ke giant je..
    ada indoor games .. =)
    yg pasti rabak $$$ mak!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails