Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, March 20, 2009

ME WITHOUT INSYIRAH...

UNTUKMU SAYANG.....


Ptg Rabu br ni aku balik kampung u bawa Syira berubat cara tradisional plak.yerla...asyik makan ubat hospital jek.sikit2 doc bg antibiotik.sian anak aku.nanti kurang plak antibody dia.actually mlm rabu tu dia demam panas lagi.tp kali ni dia hanya demam waktu malam je..

so kakak aku kat kg suh bawak dia balik.jd memandangkan pg Khamis aku keja,balik la kami ke kuantan subuh tu dgn mata aku berlinangan ngn air mata.saper tak sedih ooo pisah ngn anak.tp aku nk wat camne...u kebaikan dia juga.plus..kebetulan kat tmpat pengasuh anak aku tu ada bdk kena sakit mata.selain u mengubati penyakit syirah yg selalu demam tu,aku pun nk mengelakkan syira drpd berjangkit penyakit mata tu...

lg kesian,dh la selalu demam,sakit mata plak..uish..tak bleh..tak bleh....baik aku bawa lari syira u sementara waktu ni..hehehehe

tp hari ni aku akan balik kg lg jumpa syira.sayang tunggu mama ye...
RINDU BANGAT SAMA KAMU

smlm sebab aku kemaruk rindu kat anak aku,aku pun telah mengeditkan satu gambo dia seperti di atas bersama ngn lirik lagu lg...SEMPURNA....
cewah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails