Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, March 20, 2009

SAYANG U CAN DANCE?

Last night,memandangkan syira tiada bersama kami,me,my husband and abg iwan went to cinema bcoz i want to watch SAYANG U CAN DANCE.aku sengaja tak nk balik umah awal coz takut bila sampai umah teringat kat syira.pastu nanti aku nangis.huhuhuh...

actually diaorg ni ikut kepala aku.aku yg nak tgk sgt citer tu coz mcm besela sebab ada syarifah amani tu.tambah plak bekas pakwe aku yang berlakon si SAMUEL RIZAL tu.(wekk..menyampahnya dengar).mmg dah lama aku tggu dia kuar filem lg.bila digandingkan ngn SYARIFAH AMANI saper yg tak xcited nk g tgk.kalu korang jd aku,sure tgk kan?
tp bila aku masuk...mmg filem ni betul2 mencabar kewibawaan aku sebagai peminat 2 teen stars ni...seolah2 aku ditipu oleh pengarah citer tu sendiri.kewibawaan pelakon pujaan aku tu tenggelam dek jalan citer yg tah apa2 tah.dhla ngn muzik mcm bdk sekolah rendah,dgn tak dak subtitle lg coz ada dialog dlm bhs cina.diaorg expect ramai org tau bahasa cina ke?
tak hairan coz director dia cina...

mmg aku betul2 frust.pertama kali dlm sejarah aku rasa nk kuar panggung bila tgk citer tu tp sbb aku rasa nk tgk ending citer dia,so aku still stay.
laki aku n abg iwan dh terserlah keboringan di muka diaorg.maaf ye suami n abgku.hehehe
laki aku mcm bese tak leh tgk muka dafi.dia kata dia tak tau pun dafi ada dlm citer tu.
aku pujuk dia dgn ckp
'ala..abg, dafi watak tempelan je'
sekali watak dia byk plak yg kuar smpai tenggelam si SAMUEL RIZAL aku tu.hampeh...

abg iwan plak ckp 'hmmm...pg survey camera lg bagus'

aduh sey...kalu diaorg kecewa aku ni lg la kecewa.harapan aku tinggi u filem ni.kusangkakan best,nak plak bila aku xcited nk tgk syarifah amani dance,tp sayangnya dia pun kurang menyerlah dlm bidang tarian...

hensem kan?

mcm sweet je
rating yang bleh aku bg 2 bintang daripada 5 bintang.......kuang3x


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails