Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, August 24, 2009

gambar sekitar majlis pertunangan aine

gambar-gambar ni sepatutnya di uploadkan pada bulan mei dulu kerana majlis pertunangan ni berlangsung pada mei lepas.tetapi disebabkan kesibukan aku y g melampau jd aku terpaksala lanjutkan.hari ni ada kelapangan sedikit,jd aku uploadkan serba sedikit gamabar masa aine tunang.nk tau saper aine ni,dia nila member baik aku dulu di MPH.aku,fiza n aine ni mcm charlie's angel gitew kat mph.sekarang dh tiba angels nk menamatkan zaman bujang dgn didahului oleh aku.hehehe...fiza dh selamat dh.sekarang aku menunggu aine u menamatkan zaman bujang nyer dijangka november ini.buat aine,silala tatap gambar yg tak seberapa ini ye...
bakal jadi mrs hanafi.
jadi jugak ko ngn hanafi yer setelah banyak ranjau dan duri ditempuhi.syukur alhamdulillah
senyuman manis menanti jari manis disarungkan cincin.......
angel yg sowang lg takde dlm gambar la.angel junior plak ado ni ha...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails