KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Friday, August 28, 2009

aksi syira makan durian

actually gambar ni dh lama amik masa musim durian ari tuh.tp dek kesibukan yg melampau,gambar ni terpaksa dulu aku peram sampai masak.ni pun dh nak basi dah tp aku upload jugak tak kira.aku amik gambar ni coz excited bila tgk syira makan durian sbbnya sebelum ni kalau suap durian kat mulut dia,dia leh bantai menangis melalak mcm makan durian ni mcm makan racun.tah apa-apa ntah.so lihatla aksi2 makan durian o syira.durian import dr kg o anak sedara aku.durian dr dusun firdaus pun ada gak tuh.tp yg dia mkn tuh durian dr kg.kami melantak durian dr dsun firdaus.(credit to firdaus) suapan pertama........
mcm pelik jek rasanya...........
hmmm...dap...dap....(versi syira)
ngap....nyam..nyam...nyam...
video

saksikan aksi dia dlm bentuk video.masa adegan tanya 'kakak sayang mama tak?' selalu dia jawab tak.tapi mungkin penangan makan durian,bila tanya 'kakak sayang mma tak?' dia angguk.pertama kali wooo.....lagi la aku excited....so saksikanla tayangan filem pendek dr syira over to you...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails