Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, October 27, 2009

aku turut mrasa debarannya....

today mcm bese aku akan bukak ym n seperti bese mata aku akan ke nickname purplegalz minahsenget aka my sister yg sedang menunggu hari u deliver her FIRST bby...jumaat lepas aku tgk dia offline,bila tipon dia still ok.but today bila aku tgk dia offline trus aku tipon n tanya.dia cakap
'tgh cek up tp sat ag aku kena masuk wad.dah 3cm.'
bila dia dh ckp mcm tu mcm besela aku pun turunkan la nasihat sikit apa yg patut....nasib baik smlm aku bg coklat kat dia masa br balik langkawi (attentinon:aku br balik dr langkawi hehehe.gambar akan menyusul)so lehla dia mkn coklat tu utk energy.
bila dgr org nk branak ni mula la teringat kan saat2 nk melahirkan insyirah dulu..aku doakan semoga allah permudahkan segala urusan kak sri..moga2 dia mampu melahirkan tanpa ada sebarang kesulitan..amin..
buat kak sri..chaiyok....!11

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails