Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, October 29, 2009

Langkawi day 1 part 2 (251009)

aku nk citer skit je..balik dr cable car aku dgn gatal kakinya bawak syira p jln kat swimming pool ni...ingat dia tak interested...sbb pg DUKE dh bawak,tp syira wat bodow je.yerla mungkin waktu tu dia br bangun tido kot.so,mood tak dak ag.bila aku bawak...sekali dia nangis nk nk terjun skali dlm pool tu.aduh...nk tak nk kena pujuk dulu suh tukar baju.tak jalan ttp nangis.syirah kan?ak kan tak tau.kalu dia nak tu..nk jugak.ikut perangai aku la tu.dh melalut plak.naik kat bilik tukar pakai bikini aku p bawak turun smentara tggu DUKE tukar baju.(DUKE tak kasi aku berendam okeh)sampai kat pool,kat situ ada 3 jenis.yg budak ada 2,yg org tua mcm bese la yg besar tu.yg 2 tu plak aku dh konpius nk bawak syira berendam yg mana satu.br je nk pg kat pool yg tulis 3'6",budak2 yg duk berenang kat pool sebelah panggil aku.

'auntie,situ dalamla auntie'
'ooo ye ke?tq' (hehehe malu tak aku kejap.budak pun tau ukur kolam tu dlm ker tak?hahaha)








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails