KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Saturday, April 9, 2011

aktiviti hari ini...

hari ini aktiviti duk rumah jer...malas nak kuar..kalu kuar pun mungkin besok..kitaorang duk berdua jek since smlm..papa amani outstation lagi ke ipoh...hari ni amani rajin basuh basikal..saya ni layan jerla....
tgk basikal dan otfit dia..pink semuanya..nasib baik paip air tu tak pink jugak...selipar kaler biru sbb selipar tu mmg khas u selipar buat saham...selipar jalan ttap kaler pink...amani2..
 cubaan untuk membuat sibol 'peace'
 tak jadi jugak...
 dah basuh, lap plak..pandai pulak tuh...

 kain buruk tu tersangatla buruk...hahahahahah....namanya kain buruk kan? saya basuh pun kaler ttp mcm tu..sbb tu la kain tu duduknya kat luar ajer..
ini adalah menu kami pg ni...cucur ikan bilis dan teh 'o' panas...

3 comments:

  1. biasalah kak, gurl musti laa nak pink2.. mesti sume barang suh mama beli kaler pink kn? dulu sya pon mcm tu tau.. heeeee :)

    ReplyDelete
  2. hahahaha...anak perempuan la katakan...nasib baik mak dia suka pink..kalu tak jgn harap dpt beli semua kaler pink...ekekekeke

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails