Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday, April 10, 2011

masak jer...

 sabtu ahad duk umah tak tau aktiviti apa nk buat..nk kuo tak tau nk g maner..duk jerla ngn amani dua orang. cuma ptg td jek pg kedai jap beli aiskrim. sian kat budak tu asyik terperap jerk...jd duk kat umah, amani nk makan apa, semua aku masak. smlm hari sabtu dia nk makan mee goreng. terus masuk dapur rebus mee lidi dan goreng  bodoh jer. hasil mcm kat atas...
 cubaan mencuri mee goreng...masak simple jer..tak bubuh sayur pun. kalu bubuh pun bukan amani mkn..okeyla untuk saya dan dia mkn...letak ayam pun hanya saya jer yg bantai sorang...
 ahad, mkn tengahari amani mintak sup...so masukla ke dapur nuat sup....
 time to eat....
petang ahad pg kedai...beli biskut marrie dan susu pekat nk buat kek batik kat atas..bahan2 lain dh beli dh sblm tu...so..kesimpulannya, saya duk umah kerja saya masak jer...tu tak masuk lg gambar aku masak maggi sbb lapo...hahahahah...tambahan satu lagi...masak dalam CAFE WORLD...hahahahah

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails